Pàgines

dilluns, 16 de març del 2020

2n ESO B - C - E - Confinament - Sessió I

Activitats per a la sessió I del període de confinament

Des de l'adreça de l'institut, heu d'escriure un missatge a angels@iesarxiduc.net seguint les pautes següents:

a) assumpte - Com estic

b) cos del missatge
  • Salutació
  • Explicació del sentiment que experimentes amb aquesta situació inèdita, de quina manera t'organitzaràs aquests dies.
  • En un paràgraf diferent: confirmació que has llegit el cartell de Sant Jordi (publicació de dia 13 de març) i indicació del tipus de text escriuràs.
c) comiat

d) signatura

Exemple de missatge

Hola, Àngels,

Des del divendres que la meva família i jo estam tancats a casa: al principi ens sentíem una mica angoixats perquè la casa és petita i normalment no passam junts tantes hores, però ara ja ens hem començat a acostumar, ens anem organitzant i això em fa estar més tranquil·la i relaxada. 

Pel que fa a Sant Jordi, he decidit escriure un poema: mai no ho he fet i ara em fa il·lusió experimentar-ho.

Fins aviat,

La teva alumna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

HO VOLS COMENTAR?